tunnsomluft

Alla inlägg under februari 2012

Av Moln - 15 februari 2012 21:41

Det är sjukt hur många man kan be om hjälp från utan att de förstår eller gör någonting.

det enda jag vill är att vara lycklig, hjälp mig...


Jag skriker innombords. HJÄLP MIG!

Se mig, hör mig, gör något!

Jag säger till alla jag ber om hjälp

tyst och otydligt men jag ber


varför ser ingen mig?

varför gör ingen nått?

varför kan jag inte bara få hjälp?

varför gör ni inget?

varför lever jag?

varför?


lever med dig varje dag men syns inte finns inte

vill inte, varför vill du inte. VILL INTE.

gråter hatar orkar inte mer orkar alltid mer orkar orka vilja orka


vem bär skulden när allt förstörs?

när min kropp säger stop

när mitt sinne säger nej

när allt går sönder

vem bär skulden?


 

Av Moln - 15 februari 2012 12:37

Kommer inte lägga upp något på ett par dagar eftersom jag inte orkar.. så kom tillbaka typ på måndag eller nått...


stay strong skinny


 

Av Moln - 12 februari 2012 01:34

Min målvikt är 45 kg.<3Har lekt med tanken på 40 kg men vågar inte ens tänka så långt förens jag är nere på 50... det är ett stort delmål eftersom jag aldrig varit under 52... Vill bara vara smal...

Av Moln - 12 februari 2012 01:21

vadå normalt äter? jag äter olika och helt jävla galet... för mycket för onyttigt.... jag är onyttig som fan och äcklig och går ner fel och allt.... jag hatar mig själv och måste börja träna och äta nyttigt. punkt.

Av Moln - 9 februari 2012 20:02

har inte riktigt någon... typ min egen? är inte så uppdaterad på andras...


 

Av Moln - 8 februari 2012 23:38

De svåraste är nog lusten.. lusten till livet. till åt orka eller vilja något... vill alltid ha godis dock... ska sova nu.. r ganska trött...åt för mycket idag.. hade inte Ridning heller...

Av Moln - 7 februari 2012 11:39

Ja...

Du är för tjock, du är för smal, börja träna, ät inte så mycket, ät mer.


Jag är aldrig bra noog...


SLUTA KLAGA JAG VILL VARA VARA JAG


 

Av Moln - 6 februari 2012 11:07

Mina föräldrar anar säkert något.. men jag vet inte riktigt. så länge jag inte går överstyr så gör de nog inget. De själva går på LCHF dieten så :) Jag brukar inte träna så mycket men kag rider på ridskola en gång i veckan hade tänkt börja simma nå dig i veckan och är ute och går ibland. Thats it :)

Ovido - Quiz & Flashcards