tunnsomluft

Alla inlägg under december 2011

Av Moln - 19 december 2011 16:08

Vägde mig i morse och vägde 64,4..

vet inte riktigt om jag tror på de nu eftersom jag vägde 65,7 nu...

kanske var för att jag åt så mycket mat och kakor idag..?


Längtar till efter julen..

då ska jag och puppis flytta.. ska bli skönt

ingen jävla mat eller äckel snacks..


Kan inte någon göra så jag hatar choklad?.. är så mycket choklad på julen ><

Av Moln - 19 december 2011 16:06

I can't be myself

The mirror tells lies
and says I'm ugly
Am I really here?
I cut my skin
It takes a knife to find me
I can't make me feel
So now I have to bleed






 

Av Moln - 15 december 2011 20:46

Låg ungefär på 300 kcal idag :D

...tills jag åt pankakor :c


nu ligger jag på 1013 kcal ungefär..


faaan varför åt jag dem?? jag hade ju gjort så braa :C:C:C:C:C


 

Av Moln - 13 december 2011 01:03

Kan det vara möjligt att lura sig själv att man mår bra så länge?

Finns jag

Var är jag?


 

Av Moln - 12 december 2011 00:36

idag har jag inte ätit så bra.. typ kakor, smet, ost,skinka och sallad.. aja min kvällsvikt låg på 65,7... wtf? jaha juste.. om jag äter lite går ja ner i vikt... åt typ bara kakor och saker förra gången :)


men nu ska jag vara nyttig och bli smal :) har börjat en ny.. diet sak typ med en kompis :D vi planerar att gå ner typ ett kilo i veckan :3 det vore awesome! :D


ÄR PEPP

  

Av Moln - 10 december 2011 17:04

Idag vaknade jag med mys av pojken :3 det är ju aldrig en dålig start på dagen^^
Åt lite vindruvor och sen åkte vi in på stan och satt och fikade med folkpartiet haha vet inte varför men aja

åt en macka på fiket och sen började jag må riktig dåligt... Mådde illa och trodde jag skule spy ;c men de gjorde jag inte.. haha köpte friskus och drack de så jag mådde mycket bättre :3 

vi åkte hem och det var middag, jag åt för mycket som vanligt men spydde upp de mesta. Orkade inte må illa av det också. aja skriver intag..


vindruvor = 110

Macka = typ 200

Juice = typ 130

Fläskfile = 125

potatis =  typ 300

beasås = 240

Gurka = 4

Sallad = 2

kakor (varför äter jag så många kakor?!) = typ 300

BLÄ  
TOTALT = 1205 kacl...  :C

Av Moln - 9 december 2011 21:58

Hej på .. ingen.. ne juste...

Har ätit mycket idag.. 

----------------------------

Lunch

Ris = 245kcal

nån kött sak.. men typ två tunna bitar = typ 10 kcal

Gurka = 6

Roadislandsås = 9

----------------------------

Middag

Kött = 230

Potatis = 88

Beasås =120

----------------------------

Middag 2 tydligen...

Taco

gurka = 3

sallad = 3

Köttfärs = 400

ost = 90

tacochips = 90

----------------------------

Fika

2 kakor = 300

2 kakor = 100

Saft = 60


TOTALT = 1754 kcal!




Blir ingen sån här av mig på de sättet..

 

Stay Strong!  
 

Av Moln - 8 december 2011 23:11

FAN.. Har gått upp till 67 igen... nu måste jag skärpa mig!
ingen mer äcklig lunch! Kolla inte matsedeln mer!  

Ingen mer cola! Inga stora måltider! Ta en liten talrik! 

Slut på att dricka kalorier! 


fetfetfetfetfetfetfetfetfetfetfetfetfetfetfetfetfe
tfetfetfetfetfetfetfetfetfet          

Ovido - Quiz & Flashcards